#header-inner img {margin: 0 auto !important;} #header-inner {text-align:center !important;} -->

Pages

Friday 24 April 2015

ANA IKAN PATIN, DAMANSARA ^^BEST IKAN PATIN IN THE HOUSE

Hujung minggu hari tu akk aku ni ngajak la pergi mkn Ana Ikan Patin utk ke berpa kali die repeat pon aku xtahu daa.. Untuk aku yg 1st time nak mkn kat situ x letak la high expectation pon.. sbb aku rase kat Temerloh tu  paling best la kot.. Yang Temerloh tu aku pegi dlm 2 or 3 taun lepas kot..

So, bile ade yg dekat ni mesti la nak try.. aku ni peminat tegar je.. Akak aku ni mmg super duper ikan patin "kipas susah mati"..

FYI, Dua jenis ikan patin yang dijual iaitu Patin Temerloh RM13 dan juga Patin Buah “Original” RM35-45. Yang dinamakan ‘Patin Temerloh’ adalah ikan patin yang dibela di dalam sangkar manakala Patin Buah “Original” pula merujuk kepada ikan patin buah yang hidup liar di Sungai Temerloh. Kami order 1 Patin Temerloh dan juga 1 Patin Buah “Original”..

tak sah kalau xmakan ikan patin msk tempoyak bersama dgn sambal hitam Pahang.. Ade juga sambal tempoyak dan lain2 ulam-ulaman..        




Sambal Hitam dan sambal tempoyak di Ana Patin House




Laki aku xmkn tempoyak..Rugi laa org Perak xmkn tempoyak

Orang yg bertanggungjawab membayar bill.. Akk aku laa..

Selain ikan patin bnyk lg lauk yang best2. Desert pon sume best2.

Kalau datang sini, snap selfie atau gambar bersama and post kat Instagram dengan #AnaPatinHouse. By posting your moments on Instagram, you can automatically enjoy a 10% discount on your bill. But before that, kena la tunjuk bukti dekat staff untuk redeem offer. Apa lagi? Datang jangan tak datang
 
 
 
Kalau sape2 yg teringin nak merasa ikan patin masak tempoyak tapi mls nk pergi Temerloh, boleh la dtg sini..

ADDRESS
No. 50-1, Jalan PJU 7/16, Mutiara Damansara, 47800 Petaling Jaya
OPERATION HOURSE
Tuesday - Sunday 
11.00 am - 7.00 pm
CONTACT NUMBER
03 - 7733 7377

Tata..






No comments:

Post a Comment