#header-inner img {margin: 0 auto !important;} #header-inner {text-align:center !important;} -->

Pages

Tuesday 28 April 2015

TRIP KE AQUARIA

Dah 2 minggu planning nak pergi Aquaria.. Laki aku la teringin sngt nak pergi, tgk ikan katanye.. Nak bela ikan, xmuat rumah lak nk letak aquarium.. hehe.. Minggu sebelum chemo cycle ke 3 tuu sptutnye dah pergi.. Time tu minggu rehat.. Kalau masuk tmpt aircond x la kebas sngt. Tapi parent aku dtg KL.. So lepak Cheras and Puchong la minggu tuu.. Rumah kakak2 aku..

So, 26 April 2015, Ahad aku decided nak pergi Aquaria KLCC, sbb nak belanja ank buah aku.. Besday die pulak time tuu.. Xkan tiap2 taun nk bg baju.. Smpai die merungut sbb asyik dpt baju je..
Eeee.. Demanding sngt!!

Dlm pukul 11am gerak ke KLCC.. Dekat je pon 10 minit smpai KLCC siap parking.. Masuk Aquaria kene bayar RM30.00 nett utk kanak2, RM40.00 nett dewasa.. Ktorang pergi ber5, 3 dewasa, 2 kanak2.. Total RM180.00..

Pergi Ahad, xdpt tgk shark makan.. Nanti boleh la  tgk schedule die kat website or brochure die amik kt kaunter..Seperti biasa gambar org lg bnyk dr ikan..

Kegembiraan apekah ini. Haha. Boleh sentuh ikan2 yg dlm ni..



Geng

Besday Boy and ibunye..

Pintu Masuk Aquaria

Sibuk pilih souvenir.. Ade yg murah and yg mahal. Jgn segan2 mintk kat sales assistant nak yang murah tapi bnyk.. 


New pet..

Sempat selfie senget2 kasi nmpk kurus

No flash ye dlm aquaria.. Xcntik gambarnye.

Giant turtle






























No comments:

Post a Comment