#header-inner img {margin: 0 auto !important;} #header-inner {text-align:center !important;} -->

Pages

Friday 24 April 2015

PET BARU.. HIHIHI..

Hi,

Baru2 ni ade rase dan tergerak nak bela homeless kitten. Kesian sngt. Kurus, penuh kutu dan selsema. Asyik bersin jer.. Basah kaki kene hingus die.. So, hari Isnin lepas aku pon beli ubat selsema and ubat kutu dekat Pet Shop dlm AEON AU2 Setiawangsa.

Murah je ubat kutu, dlm RM15 kot. Letak setitik. Tak sampai 2 jam kutu dia luruh.

Esok mandi kan die sume. jadik syg pulak. Pastu Rabu time aku balik keje belikan litter tray + crystal yg anti-bau + wet food + biscuit kucing.. Semua sekali aku byr RM94 free mcm2 toys n tin biscuit jugak..

Kucing yang ni mmg over sikit bile ktorang dtg kedai die. Enter frame. Nasib kau comey! huH! Semua brg dlm RM94 free banya toys
Aku bg name kucing aku ni Mammot sebenanrnye instead of Mahmud.. Lagipon die gegurl.. Anak buah aku pnggil Comot je.. Name x commercial lagsung.. Comot tu name sekor lagi kucing gelandangan..

So, Mammot ni teman laki aku time die rest kat umah makan ubat chemo.. Die pon rajin melayan.. Tapi part buang shit, aku la yg kene buang.. Floating shit betol!
Ini la Mammot yg gelenya. sbb kutu bru nk mati. :p

Kedai2 pet yg murah tu location die bersebelahan Tesco Ampang.. Dari MRR2 menghala ke Gombak di sebelah kiri. Kalau tahu Asam Pedas Linda Onn or Perodua Pandan Prima. Kedai pet tu sebaris je. Brother tu pon frenly.. N xrase kekok pon for newbie.

Tata











No comments:

Post a Comment