#header-inner img {margin: 0 auto !important;} #header-inner {text-align:center !important;} -->

Pages

Wednesday 13 May 2015

TRIP KE LUMUT-PANGKOR 2015 (DAY 1)

Assalamulaikum..

Trip kali ni aku nak share experience ke Pulau Pangkor Vol 3.. Hehe.. Aktiviti biasa aku untk menghiburkan hati suami aku sebelum chemo.. Minggu Hari Pekerja kan die hiburkan hati aku, bwk p Hatyai.. Lol..

Time ni singgah makan kat rumah sedara sesama Muslim Ieda. Rumah tettt. HEHE



On the way ke Lumut dah. Big momma drive. Baju merah tu Ieda, Sebelah Ieda tu yaya..

Kali ni kami stay di Swiss-Court Holiday Apartments Damai Laut.. Sesuai la untuk mereka yang nak lari dari hustle and bustle of city..Mane taknye, lokasi nya di hujung Teluk Senangin. Actually, aku dpt voucher free time pergi MATTA FAIR bulan 3. Macam biasa aku planning awl2 sbb kene book awl kan.. Tapi aku try ajak mmbe aku sbb mcm boring je pergi ber2 kan.. Tapi dorg pon xpasti lg dpt pergi ke x.. So, aku buat xtahu je la..3 hari sebelum depart date mmbe aku dpt confirmation boleh
pergi n dapat cuti sbb die keje kat Swiss Garden, so boleh claim under staff benefit. Then mmbe aku Ieda, ajak lagi 2 org mmbe aku, sama2 study kat UiTM Yaya and Sha.

Sampai terus bergambar depan apartment Blok B
Check in je Swiss Garden, aku dapat duduk bilik sebelah dengan Ieda dan kawan2. Syukur. Senang sikit aku nk ngecek brekfes Big momma masak..

Ini lah room yang aku dapat. Siap ade sofa and dining table.

Room ni attached sekali dapur. Boleh lah masak2 kalau dtg dgn family. Peti ais pon ada.

Letak2 je barang aku ready nak pergi swimming pool sebab time tu dah 6.30pm. Pukul 7pm swimming pool closed for maintenance sampai pagi esok.


Dah ready nak swimming. Masa check in Front Office Asst akan bagi 1 card utk dpt facilities towel swimming pool 2 pcs. Muke aku mmg penuh lah kalau duduk depan sekali bergambar sampai mmber lain mcm semut dahh..
Lepas swimming, kami ready utk dinner. Dinner makan sambal ikan bilis mak sha. Sedapnya.!! Tapi aku hilang la nikmat makan. Mane taknye, sehari sebelum aku pergi jumpe dentist ketatkan braces aku. Ruginye! aku mkn mcm org xdek gigi laa..kemam kemam telan..

Then terus tidur. Xkeluar pon mlm tu sbb sume penat.. Target nak p pulau je esok.. Tamat lah hari pertama di Lumut.

No comments:

Post a Comment