#header-inner img {margin: 0 auto !important;} #header-inner {text-align:center !important;} -->

Pages

Tuesday 17 March 2015

OPERATION USUS PART 2

sambungan..

So, jgn ditanya mane femly n kwn2 time tuu.. Alhamdulillah.. aku dpt family dan kwn2 yg mmng bagi moral support senuh jiwa dan ragaku.. So, semasa admitted je.. Dorang ade bersama xkira siang dan malam.. Kalau aku pergi kerja, x mak abah aku, mak mertua n bapak mertua aku dtg tgk.. xpon sekaligus dtg same2 tgk laki aku kesakitan tuuuu..

OK..


Malam selepas operation, nurse ade jmpe aku.. tanye nak tgk x usus yg dipotong tuu.. Mesti la nk tgk.. Tapi die x bg bwk balik. Die just letak dlm container plastic then anta ke lab.. so dpt la aku tgk.. Ya Rabbi.. Besar giler dlm 23cm.. Aku nk letak dlm ni kang tkut org loya tekak pulokk..
Imagine sndiri la  xpon gugel je la tgk camne rupanye k..

Mlm tu mesti la laki aku xboleh tdo sngt sbb bisa. Pakar bius ade jugak monitor, nk tgk keberkesanan painkiller nye.. Nurse mmng dikatakan 3 jam sekali dtg cek suhu dan buang darah operate n air kencing.. Die kencing thru wire..

Nurse check BP..  Mkanan ni aku la punye sbb dia xleh mkn..










No comments:

Post a Comment