#header-inner img {margin: 0 auto !important;} #header-inner {text-align:center !important;} -->

Pages

Thursday 5 February 2015

BERCUTI DI PORT DICKSON (PD) SEMPENA HARI WILAYAH 1 FEB

Dah lame sebenarnya x bercuti.. so, rasa berselirat otak dgn perangai seseorang kt ofis ni. Lol. tgk je dia tengahari rase nk muntah.. hehe.. Sebab die masuk tgahri sbb tu nk muntah time tengahari.

Ok..

biasa la tgk package murah kat StreetDeal.my. memang target nak pergi PD je. Tempat familiar. Makan pon senang. Tol pon tak mahal. Perjalanan pon xrase lame. Mmng target nak pergi Hari Wilayah bawak family aku. So, parent aku ni dgn bersemangat nye dtg KL sbb nk pergi holiday sama2. Mmg planning tu dah awl. Tapi booking semua last minute. Ajak adek beradek yang lain2 pon last2 minute.. sbb booking confirmation pon dah nk ari Khamis baru dpt. Nak pergi nye hari Ahad. Pergi Hari Ahad pon sebab akk aku yg sorg lagi keje Sabtu. Mcm mane pon kene bertolak Ahad. Target 1 mlm kat PD dan 1 mlm di Melaka.. Melaka pon buat last2 minute hari Jumaat baru booking homestay..


Aku stay kat Tiara Beach Resort (Now Also Known As Primaland Resorts & Convention Centre, PRCC).. Aku beli kupon dekat StreetDeal.Com so, byr dlm RM88 tapi boleh masuk 6 orang dewasa.. Tapi booking kene booking dekat FamilyHoliday 
thru email ye. Die respond pon via email. No fon nom langsung..

Memang la nmpk mcm murah byr RM88 tapi kene extra charge utk weeknd RM70.. So total RM158..

Disebabkan waterpark best. So,   proceed je laa.. Tapi bilik mcm xok laa.. mungkin sbb private unit kot. Yelaaa. Dalam Resort pon ade private unit.. Dengan selimut bau busuk.. Berhabuk.. Adoii..
Mcm dah xpegi situ la kot. Xsesuai utk aku yg resdung nii..

Nampak terus katil bile masuk.. nanti belah kiri ade lagi queen.. Selimut rimau sngt. Bau pon rimau. Mcm zoo.

Katil lagi dlm bilik yg same..






Tapi nak masuk waterpark kene bayar la kawan2. 2session kalau beli kat agent yg duduk kat payung depan gate dlm RM35 utk dewasa, RM30 utk kanak2. Dapat main sesi pagi sekali. Sesi ptg skali.

Pandangan dari bilik aku
Waterpark die ok2 je

anak buah aku riang ria mandi manda. Bukan peduli org2 lain dah.   
So, hari isnin aku check out.. Anak buah aku sempat lagi la gunekan session yg ke2 utk mandi.. Dalam 11am die naik bilik.. Kitorang pon gerak ke Melaka..

P/s: sebelum keluar kene kemas bilik mcm biasa.. Sebab kalau xkemas n tinggalkan smpah xdpt deposit RM100.00..

Then sambung trip ke Melaka pulokkk..






No comments:

Post a Comment